Weratel - Диджитализация бизнеса, SEO, Лидогенерация

Який час найкраще підходить для публікацій в Instagram?

3 апреля, 2024

Якщо ви вирішили прочитати цю статтю, напевно хочете дізнатися найкращий час для опублікування постів в Instagram. Оптимальні години дають можливість максимізувати кількість лайків для кожної публікації та підвищити впізнаваність бренду завдяки новим підписникам. Зазвичай новачок у соціальних мережах починає публікувати дописи якомога частіше та дивитися, що станеться. Але, що буде, якщо додати до цього процесу трохи наукового мислення, наприклад публікувати дописи в різний час доби та проаналізувати кількість лайків за декілька хвилин для кожного посту?

Якщо ви вирішили прочитати цю статтю, напевно хочете дізнатися найкращий час для опублікування постів в Instagram. Оптимальні години дають можливість максимізувати кількість лайків для кожної публікації та підвищити впізнаваність бренду завдяки новим підписникам. Зазвичай новачок у соціальних мережах починає публікувати дописи якомога частіше та дивитися, що станеться. Але, що буде, якщо додати до цього процесу трохи наукового мислення, наприклад публікувати дописи в різний час доби та проаналізувати кількість лайків за декілька хвилин для кожного посту?

Цей експеримент може мати значення, проте він забирає багато часу. Чи є простіший спосіб визначити, коли публікувати в Instagram? У цій статті компанія Weratel поділиться корисною інформацією в якій ви знайдете все, що вам потрібно, щоб почати ефективно публікувати у популярній соціальній мережі.

Оптимальний час публікації в Інстаграм

Згідно з дослідженням HubSpot, найкращий час для публікацій в Instagram – з 18:00 до 21:00. Зокрема, 20:00 – найкращий час публікацій для оптимальної взаємодії. Найкращі дні для публікацій – п’ятниця, субота та середа. А ось для кращого залучення нових підписників підійдуть вихідні дні, але це може залежати від ЦА, якщо люди не працюють, треба відстежувати час, коли більша частина аудиторії онлайн. Найгірший час для публікацій – це проміжок між 6 ранку та 9:00 ранку. 

Що потрібно враховувати при публікуванні в Instagram за плануванням?

1. Збільшення охоплення

 Якщо ви публікуєте, коли ваші активні підписники онлайн, ваш новий пост, швидше за все, стане одним із перших що вони побачать у стрічці. Рейтинг також збільшує ймовірність того, що нові користувачі знайдуть ваш обліковий запис та публікації на платформі. 


2. Отримання лояльності аудиторії

Отримати лояльність аудиторії особливо важко для малого бізнесу, якому доводиться конкурувати з великими брендами в соціальних мережах. Публікації в Instagram у години пік допомагають одночасно спілкуватися з більшою кількістю ваших підписників. Це показує вашій аудиторії, що ви хочете взаємодіяти з нею й просуває бренд на перше місце. Розвиток лояльності – це більше, ніж чудові товари та послуги, йдеться про постійну присутність у стрічках клієнтів, що допомагає будувати стосунки. Щоб створити лояльну аудиторію, важливо розуміти, коли вона онлайн, й використовувати цю інформацію, щоб вибрати найкращий час для публікації.

3. Стрімке зростання охоплення

Залучення в Instagram створює ефект хвилі, подібно до того, як кидають камінь у порожній басейн. Якщо ви відразу отримуєте лайки, коментарі та збереження після публікації, більш ймовірно, що ваша публікація з’явиться в інших каналах. Наступні хвилі надходять від інших функцій Instagram, таких як «Вибране», «Пошук» та «Відео». Кожна функція оцінює залученість по-різному, наприклад якщо ви станете улюбленим блогером для своїх читачів, ваші дописи відображатимуться у верхній частині їхніх стрічок щоразу, коли вони відкриватимуть Інстаграм. Рівень залучення враховує, які дописи потрапляють угору сторінок пошуку. Тож публікація в потрібний час – це не лише більше коментарів, повідомлень і збережень, а й утворення інших можливостей для взаємодії

4. Тестування нових алгоритмів

Як і більшість онлайн-інструментів, Instagram запускає постійні оновлення, щоб покращити взаємодію з користувачем. Ваша команда має швидко зрозуміти, як кожне оновлення може вплинути на ваших користувачів та стратегію. Керівники Instagram кажуть, що кожна частина програми використовує незалежний складний алгоритм. Є кілька способів керування цими оновленнями. Наприклад, ви можете бути в курсі останніх новин у соціальних мережах, проте найкращий спосіб зрозуміти останні зміни алгоритму — це запустити тести з вашими власними публікаціями. По перше, використовуйте послідовний графік публікацій, чим менше змінних містить ваш тест, тим надійними будуть ваші результати. Для більш успішного результату тесту публікуйте у пікові години вашої аудиторії, щоб охопити ширшу тестову групу. 

5. Розуміння нових функцій 

Що раніше ви зрозумієте нову функцію, то більша ймовірність, що ви скористаєтеся якомога більше нею аніж ваші конкуренти. Подібно до тестування оновлення алгоритму, знання часу найпопулярнішої публікації для вашої ніші може допомогти вам тестувати нові функції для ваших користувачів швидше. Тестування буде ефективним, якщо ви знаєте свою тестову аудиторію.

6. Оптимізація розкладу публікацій

Вибір правильного часу для вашої аудиторії може значно полегшити планування публікацій. Багато менеджерів із соціальних мереж та маркетингу користуються інструментами соціального планування. Ці інструменти можуть значно полегшити процес публікування у соціальних мережах. Отримати результати може бути важко, якщо ви не публікуєте публікації в потрібний час. Встановлення часу публікації допомагає створювати більш персоналізований календар для ваших читачів. 

7. Пошук потенційних клієнтів

Хоча в Instagram тепер можна здійснювати покупки, він все ще є гарним інструментом для залучення потенційних клієнтів та підвищення впізнаваності бренду, що зрештою може призвести до збільшення кількості кліків і покупок. Але як оптимальний час публікації допоможе вам знайти потенційних покупців? Наприклад, людей із фінансових послуг найлегше об’єднати в Instagram у неділю ввечері, це якраз перед початком наступного робочого тижня.

8. Якість контенту

Якісний контент — це те, що створює найбільшу цінність для вашої аудиторії, потрібно зробити публікації максимально привабливим та оптимізованим для платформи, на якій вони публікуються. Почніть із вашої ЦА та визначення того, який тип інформації для них найбільш корисний. Який вміст вони можуть зберегти на потім? Чим вони можуть поділитися з друзями? Що може спонукати їх коментувати вашу публікацію? Почніть із цих запитань й аналізуйте, щоб покращити охоплення та ефективність.

Органічне залучення користувачів у Instagram та послідовний графік публікацій взаємопов’язані. Кожна галузь має піки та спади активності щодня. Це означає, що ваша стратегія Instagram повинна йти разом з ними. Використовуйте корисні ресурси, програми та поради від агенції інтернет-маркетинга Weratel, щоб вдало спланувати свій календар публікацій у соціальних мережах й спостерігати за зростанням вашої аудиторії та популярності. 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *