Текст, мета якого є продати, – це реклама, яку створюють за допомогою певного алгоритму, яка показує вигоду й перевагу товару чи послуги. Рекламний текст, що продає, має бути унікальним: сенс, слова та структура тексту підбирається під конкретне завдання та цільову аудиторію. Під час написання тексту слід враховувати потреби, бажання, страхи покупця. Це для того, щоб знайти вигоди та цінності, які проженуть усі побоювання й задовольнять його потреби. Тільки так інфоконтент стане ефективно рекламувати ваш бренд і приносити прибуток внаслідок пошуку та залучення потенційних покупців.
Де потрібен текст, що продає?
Такі статті мають дуже широкий діапазон використання, а їх головна мета – продати товар чи послугу. В інформаційній статті може бути тригер для збільшення продаж, який непомітний читачу. Зрештою, підсвідомо він сприйматиметься, як мотивація до дій. Унікальна інформація потрібна для:
1. SEO
Раніше SEO статті писали, щоб просувати сайти через пошукові системи та подальшого потрапляння їх до ТОП видачі. Через модернізацію пошукових роботів та через те, що читачі стали помічати безглузді ключі по типу “купити комп’ютер Україна”, до сео-текстів вже інші вимоги. Крім оптимізації, вони мають бути читабельні. Таким чином на сайті з’являється ефективний сео-оптимізований текст с тригерами, що продає.
2. Landing Page
Якщо лендінг не наповнити продаваною інформацією, він не матиме цінності й вже стане менш ефективним. Кожен заголовок тексту, що продає, кожна пропозиція в лідогенеруючій формі наближає користувача до покупки.
3. Розсилки
В E-mail та SMS розсилках використовується лише інформація, яка допомагає продати. В дуже стислий текст можна вмістити пропозицію від якої отримувач навряд чи відмовиться.
4. Реклама
Тексти для збільшення продаж використовуються не тільки в відеорекламі, яку ми бачимо по телевізору, а й в соціальних мережах, на афішах і білбордах. В будь-якій ситуації мета лише одна – продати.
Декілька порад з написання тексту, що продає
Існує декілька важливих правил щодо написання унікального контенту. Вони допоможуть бізнесу зацікавити нову аудиторію та підняти продажі.
1. Аналіз потреб цільової аудиторії
Перед написанням тексту, ретельно дослідіть хто буде читати статтю. Встановити,в чому зацікавлені ці люди, які в них потреби, інтереси, страхи та інше. Певний товар чи послуга вимагатиме різні методи написання контенту. Наприклад, сайт, де переважна частина аудиторії – жінки, матиме ухил на емоції, слова-підсилювачі та приклади. Для чоловіків важлива конкретика та чіткий опис. Ставте себе на місце відвідувача сайту, коли пишете статтю. Що б ви хотіли там бачити, щоб придбати товар чи послугу?
2. Вивчення інформації, яка буде в тексті
Написання статті починається з визначення мети, а далі потрібно вивчити ринок та конкурентів. Щоб бути фахівцем, обов’язково має бути поглиблення у тему. Тобто ви зрозумієте про що писати та що пропонувати. Інформація написана людиною, яка не усвідомлює глибину теми дуже впадає в очі та не викликає довіри у читача.
3. Робіть у статті акцент на вигоді
В першу чергу читачі звертають увагу на переваги та зручності – це потужні мотиваційні тригери. Не слід перебільшувати чи вигадувати неправдиві факти про товар, використовуйте лише правдиві переваги. Якщо людина зробить перше замовлення та розчарується, то ви втратите цього покупця та майбутніх. Отже, негативні відгуки можуть відштовхнути від вашого бренду. Акцентуйте на досвіді компанії, її реальних клієнтів, партнерів, цінах, знижках, акціях та гарантіях, які точно виконаєте.
Переваги написання текстів, мета яких продати
Правильний текст із хорошою структурою демонструє ключові цінності та мотивує до дії. Врезультаті, може залучити нових клієнтів та утримати реальних. Якщо в вас немає часу чи певних знань, Weratel рекомендує звернутися до фахівців. Вони не тільки гарно виконають роботу з написання тексту, що продає, а й зроблять грамотну верстку та оформлення. Тим самим покращать читабельність статті.